Częste pytania
 

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

 

Czy mogę zamówić indywidualny komplet? 

 

Tak, otwarci jesteśmy na dostosowanie się do Twoich indywidualnych oczekiwań. Możliwa jest modyfikacja istniejącego kompletu, jak również skompletowanie zupełnie nowego. Przykładowo, w komplecie Flanderson można zamienić kufel na snifter lub zażyczyć sobie indywidualny komplet np. z dwoma różnymi snifterami i dwoma jednakowymi pokalami - ważne, aby komplet składał się z czterech sztuk szkła (lub sześciu sztuk w przypadku zestawu bez skrzynki).

Jeśli chciałbyś zamówić indywidualny komplet, prosimy wysłać wiadomość na adres sklep@kufler.pl, zawierającą nazwy interesujących Cię modeli. Zwrotnie w ciągu 24h (licząc dni robocze) prześlemy wycenę. Jeśli po jej otrzymaniu podtrzymasz zainteresowanie złożeniem zamówienia, wprowadzimy nowy komplet do sklepu lub poprosimy o opatrzenie dodatkowym komentarzem zamówienia dotyczącego któregoś z istniejących już kompletów.


 

Czy szkło jest zabezpieczone na czas transportu?

Tak, szkło wchodzące w skład zestawów i kompletów występujących ze skrzynką jest dobrze zabezpieczone. Od zewnątrz chroni je wytrzymała skrzynka, natomiast w celu wyeliminowania przemieszczania się szkła w jej wnętrzu, stosujemy odpowiednią ilość sianka (wełny drzewnej). W przypadku kompletów dodatkowo wykorzystujemy przegródki oddzielające szkło od siebie. Do wysyłki skrzynki pakowane są w dostosowane do wymiaru kartony z wypełnieniem. Zestawy bez skrzynek także są odpowiednio zabezpieczone.

»jak zabezpieczamy szkło


 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – jeżeli jesteś zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: sklep@kufler.pl lub telefonicznie: 723944240
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: sklep@kufler.pl lub telefonicznie: 723944240
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

Mail po złożeniu zamówienia i rejestracji w sklepie wysyłany jest automatycznie - jeśli nie dotarł w ciągu kilku minut, zachęcamy do sprawdzenia folderu SPAM.


  

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia. 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska
  • odbiór z Paczkomatu

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. Jest ona różna w zależności od wybranej formy płatności (np. przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy (np. Paczkomat lub kurier).

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • szybka płatność elektroniczna (przelew on-line).

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Jeżeli jesteś zainteresowany odbiorem osobistym, skontaktuj się wcześniej z nami drogą email: sklep@kufler.pl lub telefonicznie: 723944240.
 

 


  

Co to są kupony rabatowe?

 

W akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty wystawiamy faktury VAT. Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu jego zatwierdzenia. W celu jakiejkolwiek zmiany złożonego już zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy, anulowanie), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie 723944240 lub mailowo sklep@kufler.pl.


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

W wiadomości e-mail otrzymasz numer listu przewozowego DHL (przy dostawie kurierem) lub numer paczki (przy dostawie do Paczkomatu InPost) oraz link do strony, na której można śledzić status Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak być zniszczony czy uszkodzony, musi być kompletny.

» opis reklamacji i zwrotów

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl